onsdag 3 september 2008

träningsvärk och matte

Gu vad jag har träningsvärk i HELA kroppen efter badminton träningen igår, första träningen på 4 månader rätt kul faktiskt.. förutom att jag var ända tjejen och kommer också att vara i framtiden i fall inte Amalia ska fortsätta.. Aja i alla fall så tycker min tränare att tjejerna är sämmre än killarna och det är ju SÅÅ kul så jag fick spela med de sämsta inte kul alls.

Dagen började med engelsa vilket jag inte tycker om å sedan matte å svenska ush alltså finns det tråkigare dagar?
slutade igentligen 14.10 men ja å Denise dtack till studiecentrum för att plugga matte till halv 4 vilket som inte var det lättaste, speciellt inte för oss som är så vålligt bra på de mena jag ;)
Genomgångar med Bertil blev det många av och man blev i alla fall lite smartare efter de hehe efter dagens slut kan jag i alla fall konstatera att Denise är grym på matte ;)

1 kommentar:

Linnea sa...

Denise är ju grym på allt, så varför skulle hon inte va grym på matte? :)