fredag 31 oktober 2008

Höstlov !




Höstlovet bara rinner i väg känns det som, så snart är det dax för skolan igen.
Det har i alla fall vart behövligt med ett lov nu. och jag har faktiskt gjort en massa saker trotts att jag inga planer hade och trodde att det skulle bli tråkigt.

I Måndags så var jag och mina vänner och överraskade Linnea som fyllde år, klockan halv 8 på morgonen var vi där med tårta sång och presenter.

Sedan har jag också fikat med lite bildflickor och haft fotodag i Gotskär då jag typ blev lurad till att vara Denises modell. Men i alla fall det var kul och Denise är en grym fotograf.

I dag så ska jag fixa en massa ska nämligen in till Göteborg på maskerad och det blir kul. Hade tänkt att vara clown, och i mån är det maskerad igen men jag har ingen aning om vad jag ska vara då.

1 kommentar:

kieran pirie sa...

tack. jag saknar henne jätte jätte mycket. har vi inte träffats nån gång?