torsdag 16 oktober 2008

Torsdag !

Igår var en sådan där dag som jag bara skrattade åt allt och var glad, sådana dagar tycker jag om fasten att det var onsdag i går som är än utan de dagar i veckan som jag tycker sämst om.
I går blev jag även inputtad bland 10 pers av DeniseDenise nu blir det din tur att åka in i någon ;)


I dag är det i alla fall en vanlig torsdag med fotografisk bild och digitaltskapande.
på fotolektionen var jag jennifer och matilda inne i fotostudion och tog kort återstår att se hur dem blev om 3 veckor. Men i alla fall så vet jag nu att jag verkligen vill ha en systemkamera så nu blir det väl till att sätta i gång och spara men det kommer att bli svårt.


Annars har det inte hänt något speciellt denna veckan, den har vart rätt tråkigt och så har det vert världens sämsta väder kallt, mörkt och regnigt sånt tycker inte jag om. Jag tycker om hösten fast inte när den är såhär.

Inga kommentarer: